Ginčų sprendimas

Kur kreiptis, jei turite klausimų?

Jei turite klausimų, salonų adresus rasite mūsų svetainėje internete www.eurocom.lt. Taip pat galite parašyti mums elektroniniu paštu info@eurocom.lt arba paskambinti Klientų aptarnavimo telefonu 117 arba 865911700 (ne Eurocom abonentam).

Mes atsakysime Jums kaip įmanoma greičiau, nežiūrint to, jog teisės aktai numato galimybę atsakyti per 14 dienų nuo prašymo gavimo dienos.

Tikimės, jog ginčų dėl mūsų teikiamų paslaugų/parduodamos įrangos nekils, tačiau jei taip atsitiktų, visada siūlysime ginčą spręsti taikiai. Jei mūsų siūlomas taikus ginčo sprendimo būdas Jums nebus priimtinas, dėl mūsų teikiamų paslaugų Jūs galite kreipti į Ryšių reguliavimo tarnybą (Mortos g. 14, Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt). Jūs taip pat galite kreiptis tiesiogiai į teismą.