Praradau SIM kortelę ir telefoną

  • Nedelsdami skambinkite į Klientų aptarnavimo skyrių telefonu 117 arba 865911700 ir praneškite apie kortelės praradimą. 
  • Pranešus telefonu apie prarastą kortelę, išeinantys skambučiai blokuojami iš karto (tai padarys konsultantas).
  • Jei SIM kortelė atsirado, skambinkite į Klientų aptarnavimo skyrių telefonu 117 arba 865911700. Parašius prašymą (raštišką arba per manoEurocom savitarnos svetainę, kortelė vėl bus įjungta).
  • Jei kortelė neatsirado, galite gauti naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu. SIM kortelės pakeitimas kainuoja 20 Lt / 5,7924 Eur (kaina nurodyta su PVM). 
  • SIM kortelė gali būti pakeista Eurocom partnerių salonuose. Atėję į saloną turėkite asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
  • Nauja SIM kortelė išduodama iš karto ir įjungiama iš karto (turi būti apmokėtos visos sąskaitos).
  • Nauja kortelė Jums gali būti atsiųsta per kurjerį. Skambinkite 117 arba 865911700.